Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

12 coronapatiënten in Mariaziekenhuis

Vrijdag 29 oktober 2021
12 coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Momenteel zijn er 12 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 1 op intensieve zorg. Er zijn 3 patiënten met vermoeden van COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Woningprijzen in eerste kwartaal 2026
  • Ma 22/06 Leopoldsburg - Infodag Jeugdacademie
  • Ma 22/06 Beringen - Ai, ai, wat was dat!
  • Ma 22/06 Beringen - Opendeur bij Madam Salopet
  • Ma 22/06 Peer - Rode Duivels laten Peer opnieuw op hun honger
Zoekertjes
Aangeboden
1pers slaapkamer +2bordeau zeteltje Elektrische fiets Junghans officierklok Metalen kapstok, 5 haken, nieuw.
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Tegels buiten Muliplex
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
CD, DVD en video
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 12 coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie