Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

15 coronapatiënten in het ziekenhuis

Vrijdag 31 december 2021
15 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 15 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, twee minder dan gisteren. Vier van hen - één minder dan gisteren - worden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Lommel - Woensdag laatste infosessie kinderopvang
  • Di 23/06 Leopoldsburg - Lutgarde Loeners overleden
  • Di 23/06 Hechtel-Eksel - Ramen open, want de hitte komt eraan
  • Di 23/06 Gratis verdelging Aziatische hoornaar in Bree
  • Di 23/06 Bocholt - Bocholt betaalt mee aan je abonnement bij De Lijn
Zoekertjes
Aangeboden
Mooie Engelse Bulldog pups beschikb Beautycase Samsonite Aerosleep lakentje voor babybedje Cd's naar keuze
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Geboortekaartjes Munten gezocht
Verloren
Zonnebril verloren Zilvergrijze horloge verloren
Computers en toebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 15 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie