Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

15 coronapatiënten in het ziekenhuis

Vrijdag 31 december 2021
15 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 15 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, twee minder dan gisteren. Vier van hen - één minder dan gisteren - worden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Oudsbergen - Christ Creemers overleden
  • Vr 26/06 Pelt - Esperanza vraagt begrip voor papierophaling
  • Vr 26/06 Pelt - Mia Goossens overleden
  • Vr 26/06 Beringen - Toon Gezet verschuift naar augustus
  • Vr 26/06 Gerarda Timmers overleden
Zoekertjes
Aangeboden
Werkplaatshandboek Schoenenbox Betonnen stoepdallen 3 grote schotels keramiek
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Wandelmaatje Dringend auto's gezocht!
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Meubels en inrichting
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 15 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie