Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

16 coronapatiënten in ziekenhuis

Vrijdag 24 december 2021
16 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 16 patiënten met COVID-19 opgenomen, vier minder dan woensdag. Vijf van hen werden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19. Ook in Noorderhart Revalidatie & MS is er weer een patiënt met Covid-19.

Het recentste nieuws

  • Zo 28/06 Beringen - Bliksem slaat in op hoogspanningsleiding
  • Zo 28/06 Lommel - Burgemeesterpark tijdelijk afgesloten na storm
  • Zo 28/06 Lommel - Lommelse Triatleten stomen jongeren klaar
  • Zo 28/06 Hamont-Achel - Strontvlieg vindt een smakelijke prooi
  • Zo 28/06 Leopoldsburg - Fel onweer
Zoekertjes
Aangeboden
Beeldje Clown Line Dance Les Teak kast 10 fotolijsten
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Postzegels Metserschragen
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Fietsen en toebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 16 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie