Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

16 coronapatiënten in ziekenhuis

Vrijdag 24 december 2021
16 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 16 patiënten met COVID-19 opgenomen, vier minder dan woensdag. Vijf van hen werden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19. Ook in Noorderhart Revalidatie & MS is er weer een patiënt met Covid-19.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Pelt - Toeristenbelasting aangepast vanaf 2027
  • Vr 26/06 Pelt - Mia Goossens overleden
  • Vr 26/06 Wegdekschade door hitte
  • Vr 26/06 Oudsbergen - Gezellig nagenieten van Feest in 't Park
  • Vr 26/06 Pelt - Helibel houdt KinjerOLS-sfeer levend
Zoekertjes
Aangeboden
APG DX Monitor Package 1-pits campinggas kooktoestel 3 grote schotels keramiek Langlaufski's met Stokken
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Duvel glazen waarop 'Duvel' staat Gezocht: make-up & haar helden!
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Vakantie
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 16 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie