Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

16 coronapatiënten in ziekenhuis

Vrijdag 24 december 2021
16 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 16 patiënten met COVID-19 opgenomen, vier minder dan woensdag. Vijf van hen werden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19. Ook in Noorderhart Revalidatie & MS is er weer een patiënt met Covid-19.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Hechtel-Eksel - Openbaar onderzoek voor 10 sociale koopwoningen
  • Ma 22/06 Pelt - Derde keer goede keer voor de Duivels?
  • Ma 22/06 Oudsbergen - Piepkleine bever opgevangen in NHC
  • Ma 22/06 KempenBroek trakteert wandelaars en fietsers
  • Ma 22/06 Pelt - Waterpret in de Brouwersstraat?
Zoekertjes
Aangeboden
Tas voor laptop TV kast Whisky glazen Vispannetjes
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: make-up & haar helden! Vloertegels
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Zonnebril verloren
Meubels en inrichting
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 16 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie