Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

16 coronapatiënten in ziekenhuis

Vrijdag 24 december 2021
16 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 16 patiënten met COVID-19 opgenomen, vier minder dan woensdag. Vijf van hen werden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19. Ook in Noorderhart Revalidatie & MS is er weer een patiënt met Covid-19.

Het recentste nieuws

  • Za 27/06 Pelt - Pelter Challenge: ook de ploegnamen stalen de show
  • Za 27/06 Aantal scheidsrechters in de lift
  • Za 27/06 Hamont-Achel - Van Minehead naar South Haven Point
  • Za 27/06 Peer - Beiaardconcerten klinken weer over Peer
  • Za 27/06 Beringen - De Rode Leeuw Beringen
Zoekertjes
Aangeboden
Te Koop: TC Helicon Voiceworks Nieuwe schoenen 10 fotolijsten Houten staander met glazen sierkom
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Dringend auto's gezocht! Gezocht: naaihelden!
Verloren
Zonnebril verloren Zilvergrijze horloge verloren
Kinderen en baby's
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 16 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie