Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

16 coronapatiënten in ziekenhuis

Vrijdag 24 december 2021
16 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 16 patiënten met COVID-19 opgenomen, vier minder dan woensdag. Vijf van hen werden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19. Ook in Noorderhart Revalidatie & MS is er weer een patiënt met Covid-19.

Het recentste nieuws

  • Wo 17/06 KS-Vriendenkring zet strijd verder
  • Wo 17/06 Beringen - Adriaan Bloemen overleden
  • Wo 17/06 Pelt - Voorzitster Fit-O-Club geeft fakkel door
  • Wo 17/06 Pelt - Rode gloed zonder gouden resultaat bij Kadijk SK
  • Wo 17/06 Ruim 60.000 leefloners
Zoekertjes
Aangeboden
Heren skibroek Ventilator Blender Schaakspel met Wijnaccessoires
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: naaihelden! Gezocht: zitmaaiers,quads,brommers,
Verloren
Zonnebril verloren Zilvergrijze horloge verloren
Kinderen en baby's
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 16 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie