Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

17 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 30 december 2021
17 coronapatiënten in het ziekenhuis
Momenteel zijn er 17 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, evenveel als gisteren. Vijf van hen worden verpleegd op intensieve zorg.
Er is 1 patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Do 25/06 Pelt - 36 graden: zelfs de Scoutsrally blijft stil
  • Do 25/06 Beringen - Fase 2 Bleyck Park voorgesteld
  • Do 25/06 Code Rood voor hitte
  • Do 25/06 Leopoldsburg - Charles Hollants overleden
  • Do 25/06 Leopoldsburg - Zwoele avond voor TVL Vertellingen
Zoekertjes
Aangeboden
Herenfiets Stoeltje ikea Loop wagentje. Hoverboard
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Weiland Gezocht: make-up & haar helden!
Verloren
Zonnebril verloren Zilvergrijze horloge verloren
GSM en telecom
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 17 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie