Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
17 coronapatiënten in het ziekenhuis
Donderdag 30 december 2021
Momenteel zijn er
17 patiënten met COVID-19
opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, evenveel als gisteren. Vijf van hen worden verpleegd op intensieve zorg.
Er is 1 patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.
Het recentste nieuws
Vr 26/06
Hamont-Achel
- Rustige gemeenteraad in een koele raadszaal
Vr 26/06
Beringen
- Nieuwe erfgoedwandeling in Beverlo
Vr 26/06
Peer
- OKRA Peer Centrum geniet van fietsdriedaagse
Vr 26/06
Beringen
- Zomers ontbijt bij Okra Paal
Vr 26/06
Pelt
- Tropische sfeer op meezingconcert Samana
Zoekertjes
Aangeboden
Rustieke wandklok
Stoelen om te stofferen
6 prachtige stoelen
Lederen sta-op relaxzetel
Gezocht
Speciale Duvelglazen
Duvel glazen waarop 'Duvel' staat
Verloren
Zonnebril verloren
Zilvergrijze horloge verloren
Meubels en inrichting
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
17 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top