Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

17 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 30 december 2021
17 coronapatiënten in het ziekenhuis
Momenteel zijn er 17 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, evenveel als gisteren. Vijf van hen worden verpleegd op intensieve zorg.
Er is 1 patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Grootscheepse verkeerscontrole
  • Ma 22/06 Zuster Imelda, Thoke Jonckers, overleden
  • Ma 22/06 Weekendcontroles: twee rijbewijzen ingetrokken
  • Ma 22/06 Lommel - Lommel SK neemt afscheid van vier spelers
  • Ma 22/06 Lommel - Henri Gerits overleden
Zoekertjes
Aangeboden
Schilderij olieverf, nieuw. Rustieke wandklok Kinderfiets - Gazelle - Whale Konijn
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Vloertegels Gezocht: naaihelden!
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Beauty en gezondheid
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 17 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie