Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
17 coronapatiënten in het ziekenhuis
Donderdag 30 december 2021
Momenteel zijn er
17 patiënten met COVID-19
opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, evenveel als gisteren. Vijf van hen worden verpleegd op intensieve zorg.
Er is 1 patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.
Het recentste nieuws
Ma 22/06
Grootscheepse verkeerscontrole
Ma 22/06
Zuster Imelda, Thoke Jonckers, overleden
Ma 22/06
Weekendcontroles: twee rijbewijzen ingetrokken
Ma 22/06
Lommel
- Lommel SK neemt afscheid van vier spelers
Ma 22/06
Lommel
- Henri Gerits overleden
Zoekertjes
Aangeboden
Schilderij olieverf, nieuw.
Rustieke wandklok
Kinderfiets - Gazelle - Whale
Konijn
Gezocht
Vloertegels
Gezocht: naaihelden!
Verloren
Gouden armbandje
Zonnebril verloren
Beauty en gezondheid
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
17 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top