Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
17 coronapatiënten in het ziekenhuis
Donderdag 30 december 2021
Momenteel zijn er
17 patiënten met COVID-19
opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, evenveel als gisteren. Vijf van hen worden verpleegd op intensieve zorg.
Er is 1 patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.
Het recentste nieuws
Ma 22/06
KempenBroek trakteert wandelaars en fietsers
Ma 22/06
Pelt
- Waterpret in de Brouwersstraat?
Ma 22/06
Woningprijzen in eerste kwartaal 2026
Ma 22/06
Leopoldsburg
- Infodag Jeugdacademie
Ma 22/06
Beringen
- Ai, ai, wat was dat!
Zoekertjes
Aangeboden
Aerosleep matrasbeschermer
Dieselcompressiemeter
Mooie Groene Jas
Salontafel
Gezocht
Dringend auto's gezocht!
Personeel in de verkoop gezocht
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren
Gouden armbandje
Games en gameconsoles
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
17 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top