Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

17 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 30 december 2021
17 coronapatiënten in het ziekenhuis
Momenteel zijn er 17 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, evenveel als gisteren. Vijf van hen worden verpleegd op intensieve zorg.
Er is 1 patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Beringen - Zestien rijbewijzen ingetrokken
  • Ma 22/06 Beringen - Videoverslag WK BEL-IRA
  • Ma 22/06 Lommel - Sabrina Lavreysen overleden
  • Ma 22/06 Hechtel-Eksel - Madeleine Agten overleden
  • Ma 22/06 Hechtel-Eksel - Rosa Geuens overleden
Zoekertjes
Aangeboden
Stoelen om te stofferen Antieke spiegel in massief hout. Fietsbanden Postfrisse zegels
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
E-step huren Lp's gezocht
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Tickets en toegangskaartjes
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 17 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie