Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

17 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 30 december 2021
17 coronapatiënten in het ziekenhuis
Momenteel zijn er 17 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, evenveel als gisteren. Vijf van hen worden verpleegd op intensieve zorg.
Er is 1 patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Zo 28/06 Oudsbergen - Muurschildering gaat laatste fase in
  • Zo 28/06 Pelt - Afgestudeerden Kunstacademie gehuldigd in Palethe
  • Zo 28/06 Leopoldsburg - Bijzonder bezoek uit Duitsland
  • Zo 28/06 Peer - The Army en BuSO Brawlers streden namens Peer
  • Zo 28/06 Pelt - Winnaars tonen spannende finale vanop de boot
Zoekertjes
Aangeboden
Damesfiets Gazelle Afwasmachine Steelpan TEFAL Autostoel
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Airco Metserschragen
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Kleding en schoenen
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 17 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie