Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

17 coronapatiënten in het ziekenhuis

Maandag 3 januari 2022
17 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 17 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, twee meer dan vrijdag. Vijf van hen - één meer dan vrijdag - worden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Hamont-Achel - Rustige gemeenteraad in een koele raadszaal
  • Vr 26/06 Beringen - Nieuwe erfgoedwandeling in Beverlo
  • Vr 26/06 Peer - OKRA Peer Centrum geniet van fietsdriedaagse
  • Vr 26/06 Beringen - Zomers ontbijt bij Okra Paal
  • Vr 26/06 Pelt - Tropische sfeer op meezingconcert Samana
Zoekertjes
Aangeboden
Avid VENUE E6L-144 ENGINE Creatief bezig zijn voor de vrouw ( Singels 4 porseleinen vingerhoedjes bloemen
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Tegels buiten Vloertegels
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Immo (te koop, te huur)
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 17 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie