Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

17 coronapatiënten in ziekenhuis

Dinsdag 28 december 2021
17 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen lagen er 17 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis, één meer dan vrijdag. Vijf van hen werden verpleegd op de afdeling intensieve zorg. Er is één patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Za 27/06 Hamont-Achel - Van Minehead naar South Haven Point
  • Za 27/06 Peer - Beiaardconcerten klinken weer over Peer
  • Za 27/06 Beringen - De Rode Leeuw Beringen
  • Za 27/06 Beringen - Mouterijstraat
  • Za 27/06 Petitie voor duivensport op Inventaris Vlaanderen
Zoekertjes
Aangeboden
Beeld 'justitie' Spaarpot Konijn Black & Decker schroefboormachine Antieke glazen vazen
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: zitmaaiers,quads,brommers, Duvel glazen waarop 'Duvel' staat
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Verzamelen (zegels, munten)
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 17 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie