Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

17 coronapatiënten in ziekenhuis

Dinsdag 28 december 2021
17 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen lagen er 17 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis, één meer dan vrijdag. Vijf van hen werden verpleegd op de afdeling intensieve zorg. Er is één patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Woningprijzen in eerste kwartaal 2026
  • Ma 22/06 Leopoldsburg - Infodag Jeugdacademie
  • Ma 22/06 Beringen - Ai, ai, wat was dat!
  • Ma 22/06 Beringen - Opendeur bij Madam Salopet
  • Ma 22/06 Peer - Rode Duivels laten Peer opnieuw op hun honger
Zoekertjes
Aangeboden
Tamaris sandalen Aanhangwagen Houten rekje Lederen salon
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Stelling Duvel glazen waarop 'Duvel' staat
Verloren
Zonnebril verloren Zilvergrijze horloge verloren
Tuin en terras
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 17 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie