Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
17 coronapatiënten in ziekenhuis
Dinsdag 28 december 2021
Vanmorgen lagen er
17 patiënten met COVID-19
in het Noorderhart Mariaziekenhuis, één meer dan vrijdag. Vijf van hen werden verpleegd op de afdeling intensieve zorg. Er is één patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.
Het recentste nieuws
Do 25/06
Leopoldsburg
- Zwoele avond voor TVL Vertellingen
Do 25/06
Bisdom: stel kerken open voor verkoeling
Do 25/06
Pelt
- Meerjarenplan zorgt voor stevig debat
Do 25/06
Melding van de politie - 25 juni '26
Do 25/06
Lommel
- Limburg.net start afvalophaling vroeger door hitte
Zoekertjes
Aangeboden
Motor helm
Elekrrische fiets Xtract
Puzzel Jan van Haasteren
Konsalik boeken
Gezocht
Postzegels
Onderhoud tuin 1x/maand-20 tot 50
Verloren
Zonnebril verloren
Gouden armbandje
Kleding en schoenen
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
17 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top