Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

17 coronapatiënten in ziekenhuis

Dinsdag 28 december 2021
17 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen lagen er 17 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis, één meer dan vrijdag. Vijf van hen werden verpleegd op de afdeling intensieve zorg. Er is één patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Weekendcontroles: twee rijbewijzen ingetrokken
  • Ma 22/06 Lommel - Lommel SK neemt afscheid van vier spelers
  • Ma 22/06 Lommel - Henri Gerits overleden
  • Ma 22/06 Hamont-Achel - 39 leeftijdsgenoten vieren hun 75ste verjaardag
  • Ma 22/06 Lommel - Verkeersmaatregelen avondmarkt en School's Out
Zoekertjes
Aangeboden
Tappasschoteltjes Recent appartement zeedijk westende Vintage massief koperen telefoon Vispannetjes
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: naaihelden! Gezocht: zitmaaiers,quads,brommers,
Verloren
Zonnebril verloren Zilvergrijze horloge verloren
Antiek en kunst
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 17 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie