Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

17 coronapatiënten in ziekenhuis

Dinsdag 28 december 2021
17 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen lagen er 17 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis, één meer dan vrijdag. Vijf van hen werden verpleegd op de afdeling intensieve zorg. Er is één patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Zo 28/06 Beringen - Paal kermis geopend
  • Zo 28/06 Pelt - Hitte treft ook melkveebedrijven
  • Zo 28/06 Hamont-Achel - De tiende was een harde noot!
  • Zo 28/06 Pelt - Wereldtitel voor NWC'er Wim Eerdekens
  • Zo 28/06 Pelt - Zesdejaars nemen afscheid van Regenboogschool
Zoekertjes
Aangeboden
Blazer Expresso Nieuwe schoenen Glastegeltjes Toestel voor fitnes
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Metserschragen Personeel in de verkoop gezocht
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Autotoebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 17 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie