Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

17 coronapatiënten in ziekenhuis

Dinsdag 28 december 2021
17 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen lagen er 17 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis, één meer dan vrijdag. Vijf van hen werden verpleegd op de afdeling intensieve zorg. Er is één patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Zo 28/06 Leopoldsburg - Bijzonder bezoek uit Duitsland
  • Zo 28/06 Peer - The Army en BuSO Brawlers streden namens Peer
  • Zo 28/06 Pelt - Winnaars tonen spannende finale vanop de boot
  • Zo 28/06 Bocholt - Botsing op Kaullilerweg: man gewond
  • Zo 28/06 Hamont-Achel - Zware schade in Monastery Garden door onweer
Zoekertjes
Aangeboden
Vispannetjes Elektrisch mes Salon in leer Moustiers-ste-Marie wandklok
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Muliplex Weiland
Verloren
Zonnebril verloren Zilvergrijze horloge verloren
Beauty en gezondheid
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 17 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie