Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
18 coronapatiënten in het ziekenhuis
Woensdag 5 januari 2022
Vanmorgen waren er
18 patiënten met COVID-19
opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, één minder dan gisteren. Vijf van hen worden verpleegd op intensieve zorg. Er zijn drie patiënten met een vermoeden van COVID-19, twee meer dan gisteren.
Het recentste nieuws
Zo 28/06
Pelt
- Hitte treft ook melkveebedrijven
Zo 28/06
Hamont-Achel
- De tiende was een harde noot!
Zo 28/06
Pelt
- Wereldtitel voor NWC'er Wim Eerdekens
Zo 28/06
Pelt
- Zesdejaars nemen afscheid van Regenboogschool
Zo 28/06
Roger Meynckens: 't Zomert
Zoekertjes
Aangeboden
Autostoel
Creatief bezig zijn voor de vrouw (
Konijn
Zaadplantjes van palmbomenl
Gezocht
Weiland
Win een luchtzuiveraar TWV 135,-
Verloren
Gouden armbandje
Zilvergrijze horloge verloren
Sport en fitness
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
18 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top