Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

18 coronapatiënten in het ziekenhuis

Woensdag 18 maart 2020
Momenteel zijn er in de ziekenhuizen van het netwerk Noordoost-Limburg - het Mariaziekenhuis in Pelt, het Ziekenhuis Maas en Kempen in Maaseik en het Ziekenhuis Oost-Limburg in Genk - 18 patiënten met een coronabesmetting opgenomen. Vijf van hen - één meer dan gisteren - liggen op de afdeling intensieve zorgen.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Beringen - Elia bouwt ondergrondse hoogspanningsverbinding
  • Wo 24/06 Beringen - Bomen brengen verkoeling
  • Wo 24/06 Beringen - Kleuters zwaaien af
  • Wo 24/06 Beringen - Davidsfonds Koersel sluit werkjaar af
  • Wo 24/06 854 faillissementen in mei
Zoekertjes
Aangeboden
Kinderboekentas TV toestel Honde bench Blazer Expresso
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
E-step huren Gezocht: make-up & haar helden!
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Fietsen en toebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 18 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie