Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

19 coronapatiënten in het ziekenhuis

Vrijdag 4 maart 2022
19 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 19 patiënten met COVID-19 (vijf minder dan gisteren) in het Noorderhart Mariaziekenhuis. Eén van hen (een minder dan gisteren) verbleef op intensieve zorg. Er zijn twee patiënten met een vermoeden van COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Lommel - Nieuwe werkhallen geven stadsdiensten meer ruimte
  • Di 23/06 Lommel - Woensdag laatste infosessie kinderopvang
  • Di 23/06 Leopoldsburg - Lutgarde Loeners overleden
  • Di 23/06 Hechtel-Eksel - Ramen open, want de hitte komt eraan
  • Di 23/06 Gratis verdelging Aziatische hoornaar in Bree
Zoekertjes
Aangeboden
Herenfiets Beautycase Samsonite Wasbak Sennheiser EM 3732 II SK 5212-II /
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Postzegels Duvel glazen waarop 'Duvel' staat
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Computers en toebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 19 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie