Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

19 coronapatiënten in het ziekenhuis

Vrijdag 4 maart 2022
19 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 19 patiënten met COVID-19 (vijf minder dan gisteren) in het Noorderhart Mariaziekenhuis. Eén van hen (een minder dan gisteren) verbleef op intensieve zorg. Er zijn twee patiënten met een vermoeden van COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Pelt - 43 graden in het idyllische Vernon
  • Wo 24/06 Beringen - Sporenmarkt
  • Wo 24/06 Beringen - Het hoofd koel houden!
  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Lek bij Vanreusel snacks
  • Wo 24/06 Pelt - Pelter Challenge past programma aan wegens hitte
Zoekertjes
Aangeboden
Schilderijen 39 boeken van de serie Lekturama ko Zwarte vogelkooi op wielen Radio in G.S.M Formaat
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: make-up & haar helden! Delhaize stickers
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Brommers en scooters
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 19 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie