Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

20 coronapatiënten in het ziekenhuis

Dinsdag 11 januari 2022
20 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 20 patiënten met COVID-19 opgenomen, twee minder dan gisteren. Twee onder hen, ook twee minder dan gisteren, verbleven op de afdeling intensieve zorgen.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Pelt - ToP wint opnieuw razend spannende Pelter Challenge
  • Vr 26/06 Leopoldsburg - Gonneke Van de Paar overleden
  • Vr 26/06 Pelt - Toeristenbelasting aangepast vanaf 2027
  • Vr 26/06 Pelt - Mia Goossens overleden
  • Vr 26/06 Wegdekschade door hitte
Zoekertjes
Aangeboden
3 nieuwe strips van Jommeke Jurk Staal vuilbak Brabantia zo goed . Herenfiets
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Muliplex Wandelmaatje
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
CD, DVD en video
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 20 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie