Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

20 coronapatiënten in het ziekenhuis

Woensdag 22 december 2021
20 coronapatiënten in het ziekenhuis
Momenteel zijn er 20 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis, drie minder dan gisteren. Vijf van hen - één minder dan gisteren - worden verpleegd op de afdeling intensieve zorg.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Beringen - Ai, ai wat. was dat!
  • Ma 22/06 Beringen - Opendeur bij Madam Salopet
  • Ma 22/06 Peer - Rode Duivels laten Peer opnieuw op hun honger
  • Ma 22/06 Oudsbergen - Nieuwe WiL-buurt klaar in Opglabbeek
  • Ma 22/06 Pelt - OKRA Grote Heide fietste door de bomen
Zoekertjes
Aangeboden
Tuinstoelen 3 stuks Zetel Nr 1 Konijn Aerosleep matrasbeschermer
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Wandelmaatje Tegels buiten
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Sieraden en horloges
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 20 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie