Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
20 coronapatiënten in ziekenhuis
Dinsdag 18 januari 2022
Vanmorgen waren er nog altijd
20 patiënten met COVID-19
in het Noorderhart Mariaziekenhuis, evenveel als gisteren. Op intensieve zorg wordt nog altijd één patiënt met Covid-19 verpleegd. Bij vijf patiënten is er een
vermoeden
van Covid-19.
Het recentste nieuws
Ma 22/06
Hechtel-Eksel
- Openbaar onderzoek voor 10 sociale koopwoningen
Ma 22/06
Pelt
- Derde keer goede keer voor de Duivels?
Ma 22/06
Oudsbergen
- Piepkleine bever opgevangen in NHC
Ma 22/06
KempenBroek trakteert wandelaars en fietsers
Ma 22/06
Pelt
- Waterpret in de Brouwersstraat?
Zoekertjes
Aangeboden
Dressoir
Bonbonnière
Gratis producten
Inox schotel 60 cm
Gezocht
Personeel in de verkoop gezocht
Weiland
Verloren
Zonnebril verloren
Zilvergrijze horloge verloren
Tickets en toegangskaartjes
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
20 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top