Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

22 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 20 januari 2022
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vandaag waren er 22 patiënten met COVID-19 opgenomen in Noorderhart Mariaziekenhuis, twee meer dan eergisteren. Twee van hen liggen op intensieve zorg. Er zijn drie patiënten met een vermoeden van COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Lek bij Vanreusel snacks
  • Wo 24/06 Pelt - Pelter Challenge past programma aan wegens hitte
  • Wo 24/06 Pelt - Kannet Pelt genoot van zomerse fietstocht
  • Wo 24/06 Peer - Peer neemt extra maatregelen tegen de hitte
  • Wo 24/06 Lommel - Dieven roven roetfilters van frituurwagens
Zoekertjes
Aangeboden
Omafiets Bergkast Lederen zitbank Prachtige Engelse bulldog pups besc
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Delhaize stickers Weiland
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Audio en TV
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie