Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Dinsdag 1 maart 2022
Vanmorgen waren er
nog 22 patiënten met COVID-19
opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 2 op intensieve zorg. Er was één patiënt met een vermoeden van COVID-19. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er geen coronapatiënten meer.
Het recentste nieuws
Ma 22/06
Lommel
- Henri Gerits overleden
Ma 22/06
Hamont-Achel
- 39 leeftijdsgenoten vieren hun 75ste verjaardag
Ma 22/06
Lommel
- Verkeersmaatregelen avondmarkt en School's Out
Ma 22/06
Hechtel-Eksel
- Openbaar onderzoek voor 10 sociale koopwoningen
Ma 22/06
Pelt
- Derde keer goede keer voor de Duivels?
Zoekertjes
Aangeboden
Grijze beton klinkers
2 euromunten
Opblaasbaar zwembadje
Stokke xplory kinderwagen
Gezocht
Speciale Duvelglazen
Postzegels
Verloren
Zonnebril verloren
Zilvergrijze horloge verloren
Verzamelen (zegels, munten)
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top