Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

22 coronapatiënten in het ziekenhuis

Dinsdag 1 maart 2022
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er nog 22 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 2 op intensieve zorg. Er was één patiënt met een vermoeden van COVID-19. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er geen coronapatiënten meer.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Lommel - Henri Gerits overleden
  • Ma 22/06 Hamont-Achel - 39 leeftijdsgenoten vieren hun 75ste verjaardag
  • Ma 22/06 Lommel - Verkeersmaatregelen avondmarkt en School's Out
  • Ma 22/06 Hechtel-Eksel - Openbaar onderzoek voor 10 sociale koopwoningen
  • Ma 22/06 Pelt - Derde keer goede keer voor de Duivels?
Zoekertjes
Aangeboden
Grijze beton klinkers 2 euromunten Opblaasbaar zwembadje Stokke xplory kinderwagen
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Speciale Duvelglazen Postzegels
Verloren
Zonnebril verloren Zilvergrijze horloge verloren
Verzamelen (zegels, munten)
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie