Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

22 coronapatiënten in het ziekenhuis

Dinsdag 1 maart 2022
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er nog 22 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 2 op intensieve zorg. Er was één patiënt met een vermoeden van COVID-19. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er geen coronapatiënten meer.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Peer - Peer neemt extra maatregelen tegen de hitte
  • Wo 24/06 Lommel - Dieven roven roetfilters van frituurwagens
  • Wo 24/06 Lène Van Gompel overleden
  • Wo 24/06 Oudsbergen - Werken op ring van Bree: omleiding via Wijshagen
  • Wo 24/06 Leopoldsburg - Basisschool De Heppening dicht door hitte
Zoekertjes
Aangeboden
Stijlvol app zeedijk Westende MA Lighting GrandMA 2 Light Elektrische deken Bonbonnière pot
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Duvel glazen waarop 'Duvel' staat Vloertegels
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Jobs
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie