Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

22 coronapatiënten in het ziekenhuis

Dinsdag 1 maart 2022
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er nog 22 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 2 op intensieve zorg. Er was één patiënt met een vermoeden van COVID-19. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er geen coronapatiënten meer.

Het recentste nieuws

  • Zo 28/06 Leopoldsburg - Bijzonder bezoek uit Duitsland
  • Zo 28/06 Peer - The Army en BuSO Brawlers streden namens Peer
  • Zo 28/06 Pelt - Winnaars tonen spannende finale vanop de boot
  • Zo 28/06 Bocholt - Botsing op Kaullilerweg: man gewond
  • Zo 28/06 Hamont-Achel - Zware schade in Monastery Garden door onweer
Zoekertjes
Aangeboden
Ervaren Strijkpunt te Hechtel 3 blokken tekenpapier Lederen zetel Leesboeken
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Dringend auto's gezocht! Gezocht: zitmaaiers,quads,brommers,
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Audio en TV
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie