Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Dinsdag 1 maart 2022
Vanmorgen waren er
nog 22 patiënten met COVID-19
opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 2 op intensieve zorg. Er was één patiënt met een vermoeden van COVID-19. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er geen coronapatiënten meer.
Het recentste nieuws
Vr 26/06
Pelt
- Toeristenbelasting aangepast vanaf 2027
Vr 26/06
Pelt
- Mia Goossens overleden
Vr 26/06
Wegdekschade door hitte
Vr 26/06
Oudsbergen
- Gezellig nagenieten van Feest in 't Park
Vr 26/06
Pelt
- Helibel houdt KinjerOLS-sfeer levend
Zoekertjes
Aangeboden
Kinderstoel
Kaarsstolp met kaars
Beeldje
Unieke 4 jaargetijden
Gezocht
Speciale Duvelglazen
Delhaize stickers
Verloren
Gouden armbandje
Zonnebril verloren
Sieraden en horloges
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top