Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Dinsdag 1 maart 2022
Vanmorgen waren er
nog 22 patiënten met COVID-19
opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 2 op intensieve zorg. Er was één patiënt met een vermoeden van COVID-19. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er geen coronapatiënten meer.
Het recentste nieuws
Do 25/06
Melding van de politie - 25 juni '26
Do 25/06
Lommel
- Limburg.net start afvalophaling vroeger door hitte
Do 25/06
Hechtel-Eksel
- Hitte zet streep door sportweekend
Do 25/06
Opening 3X3 Home Court afgelast door hitte
Do 25/06
Beringen
- Margriet Custers overleden
Zoekertjes
Aangeboden
9 Kristallen Ballon Glaasjes
Glazen tafel
Schilderij 1
Bureau
Gezocht
Win een luchtzuiveraar TWV 135,-
Vloertegels
Verloren
Gouden armbandje
Zilvergrijze horloge verloren
Fietsen en toebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top