Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Dinsdag 1 maart 2022
Vanmorgen waren er
nog 22 patiënten met COVID-19
opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 2 op intensieve zorg. Er was één patiënt met een vermoeden van COVID-19. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er geen coronapatiënten meer.
Het recentste nieuws
Zo 28/06
Leopoldsburg
- Bijzonder bezoek uit Duitsland
Zo 28/06
Peer
- The Army en BuSO Brawlers streden namens Peer
Zo 28/06
Pelt
- Winnaars tonen spannende finale vanop de boot
Zo 28/06
Bocholt
- Botsing op Kaullilerweg: man gewond
Zo 28/06
Hamont-Achel
- Zware schade in Monastery Garden door onweer
Zoekertjes
Aangeboden
Ervaren Strijkpunt te Hechtel
3 blokken tekenpapier
Lederen zetel
Leesboeken
Gezocht
Dringend auto's gezocht!
Gezocht: zitmaaiers,quads,brommers,
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren
Gouden armbandje
Audio en TV
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top