Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Donderdag 6 januari 2022
Vanmorgen waren er
22 patiënten met COVID-19
opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, vier meer dan gisteren. Vijf van hen worden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19, twee minder dan gisteren.
Het recentste nieuws
Ma 22/06
Hechtel-Eksel
- Openbaar onderzoek voor 10 sociale koopwoningen
Ma 22/06
Pelt
- Derde keer goede keer voor de Duivels?
Ma 22/06
Oudsbergen
- Piepkleine bever opgevangen in NHC
Ma 22/06
KempenBroek trakteert wandelaars en fietsers
Ma 22/06
Pelt
- Waterpret in de Brouwersstraat?
Zoekertjes
Aangeboden
Twee hoge flessen met bloemen
Tafelhangstoeltje Chicco Journey
PROXIMUS SwipeBox
Gratis Hartman tuintafel.
Gezocht
Stelling
Postzegels
Verloren
Gouden armbandje
Zonnebril verloren
Antiek en kunst
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top