Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Donderdag 6 januari 2022
Vanmorgen waren er
22 patiënten met COVID-19
opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, vier meer dan gisteren. Vijf van hen worden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19, twee minder dan gisteren.
Het recentste nieuws
Do 25/06
Oudsbergen
- Hou het hoofd koel tijdens de hittegolf
Do 25/06
Centrumparking nog gebruiksvriendelijker
Do 25/06
Bocholt
- Schutterij Sint-Joris grossiert in ereprijzen
Do 25/06
Hamont-Achel
- Toen de abt De Zaren opende
Do 25/06
Lommel
- Zomer vol beiaardklanken in Lommel
Zoekertjes
Aangeboden
Maxi-Cosi Mura kinderwagen combi
5 baby dierenpuzzels
Intex zwembad te koop
Kassieke gitaar
Gezocht
Geboortekaartjes
Gezocht: naaihelden!
Verloren
Zonnebril verloren
Zilvergrijze horloge verloren
Tuin en terras
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top