Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

22 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 6 januari 2022
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 22 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, vier meer dan gisteren. Vijf van hen worden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19, twee minder dan gisteren.

Het recentste nieuws

  • Do 25/06 Melding van de politie - 25 juni '26
  • Do 25/06 Lommel - Limburg.net start afvalophaling vroeger door hitte
  • Do 25/06 Hechtel-Eksel - Hitte zet streep door sportweekend
  • Do 25/06 Opening 3X3 Home Court afgelast door hitte
  • Do 25/06 Beringen - Margriet Custers overleden
Zoekertjes
Aangeboden
Salon in leer Houten tafel met 6 lederen stoelen Nieuwe schoenen Grote garageverkoop (3900 Overpelt)
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Tegels buiten Dringend auto's gezocht!
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Immo (te koop, te huur)
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie