Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

22 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 6 januari 2022
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 22 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, vier meer dan gisteren. Vijf van hen worden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19, twee minder dan gisteren.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Lommel - Alle Lommelse kinderen gratis naar Kidsrun
  • Wo 24/06 Hechtel-Eksel - 75 jaar het hart van de buurtschap
  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Woonzorgcentrum en financiën op gemeenteraad
  • Di 23/06 Beringen - Buitenexpo ‘Beringen in beeld & woord’
  • Di 23/06 Beringen - Wegdek omhoog op Beringerbaan
Zoekertjes
Aangeboden
Fiets batterij + 2 laders Automatisch kippenvoerbak Motor gps Navigator VI Tuin
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Postzegels Airco
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Antiek en kunst
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie