Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Donderdag 6 januari 2022
Vanmorgen waren er
22 patiënten met COVID-19
opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, vier meer dan gisteren. Vijf van hen worden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19, twee minder dan gisteren.
Het recentste nieuws
Do 25/06
Melding van de politie - 25 juni '26
Do 25/06
Lommel
- Limburg.net start afvalophaling vroeger door hitte
Do 25/06
Hechtel-Eksel
- Hitte zet streep door sportweekend
Do 25/06
Opening 3X3 Home Court afgelast door hitte
Do 25/06
Beringen
- Margriet Custers overleden
Zoekertjes
Aangeboden
Salon in leer
Houten tafel met 6 lederen stoelen
Nieuwe schoenen
Grote garageverkoop (3900 Overpelt)
Gezocht
Tegels buiten
Dringend auto's gezocht!
Verloren
Gouden armbandje
Zilvergrijze horloge verloren
Immo (te koop, te huur)
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top