Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Donderdag 6 januari 2022
Vanmorgen waren er
22 patiënten met COVID-19
opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, vier meer dan gisteren. Vijf van hen worden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19, twee minder dan gisteren.
Het recentste nieuws
Zo 28/06
Beringen
- Paal kermis geopend
Zo 28/06
Pelt
- Hitte treft ook melkveebedrijven
Zo 28/06
Hamont-Achel
- De tiende was een harde noot!
Zo 28/06
Pelt
- Wereldtitel voor NWC'er Wim Eerdekens
Zo 28/06
Pelt
- Zesdejaars nemen afscheid van Regenboogschool
Zoekertjes
Aangeboden
Pizzaoven
Fopspeentjes Nûby -6m
Gabor zwarte pumps maat 38
Inox schotel 60 cm
Gezocht
Ook opzoek naar gezonde lucht ?
Dringend auto's gezocht!
Verloren
Gouden armbandje
Zonnebril verloren
Brommers en scooters
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top