Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Donderdag 6 januari 2022
Vanmorgen waren er
22 patiënten met COVID-19
opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, vier meer dan gisteren. Vijf van hen worden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19, twee minder dan gisteren.
Het recentste nieuws
Vr 26/06
Hamont-Achel
- Rustige gemeenteraad in een koele raadszaal
Vr 26/06
Beringen
- Nieuwe erfgoedwandeling in Beverlo
Vr 26/06
Peer
- OKRA Peer Centrum geniet van fietsdriedaagse
Vr 26/06
Beringen
- Zomers ontbijt bij Okra Paal
Vr 26/06
Pelt
- Tropische sfeer op meezingconcert Samana
Zoekertjes
Aangeboden
Leesboeken
Chinese gemberpot
Avid Dock + 2x Avid S1
Unieke 4 jaargetijden
Gezocht
Gezocht: make-up & haar helden!
Muliplex
Verloren
Zonnebril verloren
Zilvergrijze horloge verloren
Muziek en instrumenten
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top