Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

22 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 6 januari 2022
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 22 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, vier meer dan gisteren. Vijf van hen worden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19, twee minder dan gisteren.

Het recentste nieuws

  • Zo 28/06 Beringen - Paal kermis geopend
  • Zo 28/06 Pelt - Hitte treft ook melkveebedrijven
  • Zo 28/06 Hamont-Achel - De tiende was een harde noot!
  • Zo 28/06 Pelt - Wereldtitel voor NWC'er Wim Eerdekens
  • Zo 28/06 Pelt - Zesdejaars nemen afscheid van Regenboogschool
Zoekertjes
Aangeboden
Pizzaoven Fopspeentjes Nûby -6m Gabor zwarte pumps maat 38 Inox schotel 60 cm
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Ook opzoek naar gezonde lucht ? Dringend auto's gezocht!
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Brommers en scooters
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie