Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Donderdag 6 januari 2022
Vanmorgen waren er
22 patiënten met COVID-19
opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, vier meer dan gisteren. Vijf van hen worden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19, twee minder dan gisteren.
Het recentste nieuws
Zo 28/06
Pelt
- Afgestudeerden Kunstacademie gehuldigd in Palethe
Zo 28/06
Leopoldsburg
- Bijzonder bezoek uit Duitsland
Zo 28/06
Peer
- The Army en BuSO Brawlers streden namens Peer
Zo 28/06
Pelt
- Winnaars tonen spannende finale vanop de boot
Zo 28/06
Bocholt
- Botsing op Kaullilerweg: man gewond
Zoekertjes
Aangeboden
Gratis enkele zakken houtzaagsel
Tafel
Licor de café
Schilderij olieverf, nieuw.
Gezocht
Metserschragen
Muliplex
Verloren
Gouden armbandje
Zonnebril verloren
Immo (te koop, te huur)
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
22 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top