Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

23 coronapatiënten in het ziekenhuis

Dinsdag 21 december 2021
23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Momenteel zijn er 23 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis, twee minder dan gisteren. Zes van hen - één meer dan gisteren - worden verpleegd op de afdeling intensieve zorg.  

Het recentste nieuws

  • Do 25/06 Melding van de politie - 25 juni '26
  • Do 25/06 Lommel - Limburg.net start afvalophaling vroeger door hitte
  • Do 25/06 Hechtel-Eksel - Hitte zet streep door sportweekend
  • Do 25/06 Opening 3X3 Home Court afgelast door hitte
  • Do 25/06 Beringen - Margriet Custers overleden
Zoekertjes
Aangeboden
Afrikaanse sierstoeltjes Glaswolisolatieplaten gratis Ree kop met wapenrek Soyaconcept t-shirt
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Vloertegels Geboortekaartjes
Verloren
Zonnebril verloren Zilvergrijze horloge verloren
Fietsen en toebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie