Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

23 coronapatiënten in het ziekenhuis

Dinsdag 21 december 2021
23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Momenteel zijn er 23 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis, twee minder dan gisteren. Zes van hen - één meer dan gisteren - worden verpleegd op de afdeling intensieve zorg.  

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Peer - Peer neemt extra maatregelen tegen de hitte
  • Wo 24/06 Lommel - Dieven roven roetfilters van frituurwagens
  • Wo 24/06 Lène Van Gompel overleden
  • Wo 24/06 Oudsbergen - Werken op ring van Bree: omleiding via Wijshagen
  • Wo 24/06 Leopoldsburg - Basisschool De Heppening dicht door hitte
Zoekertjes
Aangeboden
Plymouth Valiant Signet 1962 Autoradio, cd, mp3 speler JVC Massagetafel Guppen
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Delhaize stickers Muliplex
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
CD, DVD en video
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie