Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

23 coronapatiënten in het ziekenhuis

Dinsdag 21 december 2021
23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Momenteel zijn er 23 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis, twee minder dan gisteren. Zes van hen - één meer dan gisteren - worden verpleegd op de afdeling intensieve zorg.  

Het recentste nieuws

  • Zo 28/06 Leopoldsburg - Bijzonder bezoek uit Duitsland
  • Zo 28/06 Peer - The Army en BuSO Brawlers streden namens Peer
  • Zo 28/06 Pelt - Winnaars tonen spannende finale vanop de boot
  • Zo 28/06 Bocholt - Botsing op Kaullilerweg: man gewond
  • Zo 28/06 Hamont-Achel - Zware schade in Monastery Garden door onweer
Zoekertjes
Aangeboden
Vintage Philips TV Ervaren Strijkpunt te Hechtel Intex zwembad te koop Samson boekentas
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Airco E-step huren
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
GSM en telecom
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie