Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

23 coronapatiënten in het ziekenhuis

Dinsdag 21 december 2021
23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Momenteel zijn er 23 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis, twee minder dan gisteren. Zes van hen - één meer dan gisteren - worden verpleegd op de afdeling intensieve zorg.  

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Lommel - Verkeersmaatregelen avondmarkt en School's Out
  • Ma 22/06 Hechtel-Eksel - Openbaar onderzoek voor 10 sociale koopwoningen
  • Ma 22/06 Pelt - Derde keer goede keer voor de Duivels?
  • Ma 22/06 Oudsbergen - Piepkleine bever opgevangen in NHC
  • Ma 22/06 KempenBroek trakteert wandelaars en fietsers
Zoekertjes
Aangeboden
Fopspeentjes Avent -3m Autostoel Tupperware artikelen Werkplaatshandboek
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: naaihelden! Gezocht: make-up & haar helden!
Verloren
Zonnebril verloren Zilvergrijze horloge verloren
Jobs
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie