Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

23 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 2 december 2021
23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 23 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 5 op intensieve zorg. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er 3 patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Beringen - Geen MijnMarkt in Zolder
  • Di 23/06 Leopoldsburg - Kampo Mundo Indoor: mensenrechten in de kijker
  • Di 23/06 Leopoldsburg - Italiaanse naam? Gratis naar Mijnmuseum
  • Di 23/06 Beringen - Gratis naar Mijnmuseum met Italiaanse naam
  • Di 23/06 Bijna 16% totale oppervlakte verhard
Zoekertjes
Aangeboden
Licor de café Aerosleep matrasbeschermer Pizzaoven Damesfiets
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Airco Munten gezocht
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Zonnebril verloren
Jobs
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie