Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

23 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 2 december 2021
23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 23 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 5 op intensieve zorg. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er 3 patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Pelt - Esperanza vraagt begrip voor papierophaling
  • Vr 26/06 Pelt - Mia Goossens overleden
  • Vr 26/06 Beringen - Toon Gezet verschuift naar augustus
  • Vr 26/06 Gerarda Timmers overleden
  • Vr 26/06 Lommel - Geen afvalophaling in Lommel 1 door code rood
Zoekertjes
Aangeboden
Fietsstoeltje Tafeltje, stoeltje en zitbankje Beige kuipzeteltje stof Heren Motorjas
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Dringend auto's gezocht! Wandelmaatje
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Audio en TV
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie