Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

23 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 2 december 2021
23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 23 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 5 op intensieve zorg. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er 3 patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Hamont-Achel - Rustige gemeenteraad in een koele raadszaal
  • Vr 26/06 Beringen - Nieuwe erfgoedwandeling in Beverlo
  • Vr 26/06 Peer - OKRA Peer Centrum geniet van fietsdriedaagse
  • Vr 26/06 Beringen - Zomers ontbijt bij Okra Paal
  • Vr 26/06 Pelt - Tropische sfeer op meezingconcert Samana
Zoekertjes
Aangeboden
Grijze beton klinkers Natuurlijke gaviscon Skihelm Glastegeltjes
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Wandelmaatje Munten gezocht
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Fotografie
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie