Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Donderdag 2 december 2021
Vanmorgen waren er
23 patiënten met COVID-19
opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan
5 op intensieve zorg.
In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er 3 patiënten met COVID-19.
Het recentste nieuws
Zo 28/06
Peer
- The Army en BuSO Brawlers streden namens Peer
Zo 28/06
Pelt
- Winnaars tonen spannende finale vanop de boot
Zo 28/06
Bocholt
- Botsing op Kaullilerweg: man gewond
Zo 28/06
Hamont-Achel
- Zware schade in Monastery Garden door onweer
Zo 28/06
Lommel
- Jordi Meeus niet naar de Tour
Zoekertjes
Aangeboden
Comfort schoenen.
4 porseleinen vingerhoedjes bloemen
Elektronische orgel
Grote elektrische schotelverwarmer
Gezocht
Dringend auto's gezocht!
Vloertegels
Verloren
Gouden armbandje
Zonnebril verloren
Jobs
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top