Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

23 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 2 december 2021
23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 23 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 5 op intensieve zorg. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er 3 patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Lommel - Sabrina Lavreysen overleden
  • Ma 22/06 Hechtel-Eksel - Madeleine Agten overleden
  • Ma 22/06 Hechtel-Eksel - Rosa Geuens overleden
  • Ma 22/06 Pelt - Sfeervol zomerconcert sluit jubileumjaar af
  • Ma 22/06 Grootscheepse verkeerscontrole
Zoekertjes
Aangeboden
Open schoentje Whisky glazen Te koop fietstoeltje bobike 2 beeldjes G.Armani
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Personeel in de verkoop gezocht Delhaize stickers
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Jobs
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 23 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie