Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

24 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 3 februari 2022
24 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen lagen er 24 patiënten met COVID-19 in Noorderhart Mariaziekenhuis, evenveel als gisteren. Drie van hen - één minder dan gisteren - werden verpleegd op de afdeling intensieve zorg. Er is één patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Lommel - Beperkte woensdagmarkt door hitte
  • Wo 24/06 Oudsbergen - Jan Schoofs overleden
  • Wo 24/06 Pelt - Samana sloot voorjaar af met kiennamiddag
  • Wo 24/06 Recept voor een betere wereld
  • Wo 24/06 Beringen - Elia bouwt ondergrondse hoogspanningsverbinding
Zoekertjes
Aangeboden
Bekers. Prachtige Engelse bulldog pups besc Winterjas. Elektrische rolstoel
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Airco Schilderkunst
Verloren
Zonnebril verloren Zilvergrijze horloge verloren
Antiek en kunst
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 24 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie