Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

24 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 3 februari 2022
24 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen lagen er 24 patiënten met COVID-19 in Noorderhart Mariaziekenhuis, evenveel als gisteren. Drie van hen - één minder dan gisteren - werden verpleegd op de afdeling intensieve zorg. Er is één patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Pelt - Esperanza vraagt begrip voor papierophaling
  • Vr 26/06 Pelt - Mia Goossens overleden
  • Vr 26/06 Beringen - Toon Gezet verschuift naar augustus
  • Vr 26/06 Gerarda Timmers overleden
  • Vr 26/06 Lommel - Geen afvalophaling in Lommel 1 door code rood
Zoekertjes
Aangeboden
2 rotan krukken met kussen Kapelletjes in Lommel Blazer Expresso Automatisch kippenvoerbak
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Ook opzoek naar gezonde lucht ? Stelling
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Zonnebril verloren
Hobby en vrije tijd
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 24 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie