Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

24 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 3 februari 2022
24 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen lagen er 24 patiënten met COVID-19 in Noorderhart Mariaziekenhuis, evenveel als gisteren. Drie van hen - één minder dan gisteren - werden verpleegd op de afdeling intensieve zorg. Er is één patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Lommel - Woensdag laatste infosessie kinderopvang
  • Di 23/06 Leopoldsburg - Lutgarde Loeners overleden
  • Di 23/06 Hechtel-Eksel - Ramen open, want de hitte komt eraan
  • Di 23/06 Gratis verdelging Aziatische hoornaar in Bree
  • Di 23/06 Bocholt - Bocholt betaalt mee aan je abonnement bij De Lijn
Zoekertjes
Aangeboden
Antieke weegschaal in metaal Trampoline Glazen tafel Antieke meubelen
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Vloertegels Postzegels
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Auto's en voertuigen
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 24 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie