Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

24 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 3 februari 2022
24 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen lagen er 24 patiënten met COVID-19 in Noorderhart Mariaziekenhuis, evenveel als gisteren. Drie van hen - één minder dan gisteren - werden verpleegd op de afdeling intensieve zorg. Er is één patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Oudsbergen - Piepkleine bever opgevangen in NHC
  • Ma 22/06 KempenBroek trakteert wandelaars en fietsers
  • Ma 22/06 Pelt - Waterpret in de Brouwersstraat?
  • Ma 22/06 Woningprijzen in eerste kwartaal 2026
  • Ma 22/06 Leopoldsburg - Infodag Jeugdacademie
Zoekertjes
Aangeboden
Fiets batterij + 2 laders Moustiers-ste-Marie wandklok Konsalik boeken Fietstoeltje
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: zitmaaiers,quads,brommers, Geboortekaartjes
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Zonnebril verloren
Fietsen en toebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 24 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie