Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

24 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 3 maart 2022
24 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 24 patiënten met COVID-19 opgenomen, drie meer dan gisteren. Twee van hen verbleven op intensieve zorg, dat zijn er evenveel als gisteren. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19.
UPDATE Nvdr: de cijfers vermelden, zoals aangegeven, het aantal mensen dat met een Covid-19-besmetting in het ziekenhuis ligt. Het gaat dus ook over mensen met Covid-19 die om andere redenen dan Covid-19 in het ziekenhuis zijn opgenomen. "Wij splitsen deze cijfers niet op," zegt algemeen directeur Hans Ramaekers van het ziekenhuis desgevraagd. "Wij geven de cijfers door conform de richtlijnen van de overheid." 

Het recentste nieuws

  • Za 27/06 Hamont-Achel - Van Minehead naar South Haven Point
  • Za 27/06 Peer - Beiaardconcerten klinken weer over Peer
  • Za 27/06 Beringen - De Rode Leeuw Beringen
  • Za 27/06 Beringen - Mouterijstraat
  • Za 27/06 Petitie voor duivensport op Inventaris Vlaanderen
Zoekertjes
Aangeboden
Guppen Kinderstoel Hoverboard Schilderij
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Schilderkunst Airco
Verloren
Zonnebril verloren Zilvergrijze horloge verloren
CD, DVD en video
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 24 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie