Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

25 coronapatiënten in ziekenhuis

Maandag 29 november 2021
25 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen waren er 25 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 5 op intensieve zorg. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er twee patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Zo 28/06 Pelt - Hitte treft ook melkveebedrijven
  • Zo 28/06 Hamont-Achel - De tiende was een harde noot!
  • Zo 28/06 Pelt - Wereldtitel voor NWC'er Wim Eerdekens
  • Zo 28/06 Pelt - Zesdejaars nemen afscheid van Regenboogschool
  • Zo 28/06 Roger Meynckens: 't Zomert
Zoekertjes
Aangeboden
Flessenmand, flessenrek en eiermand Kinderschommel baby Stijlvol app zeedijk Westende Reisgidsen
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Airco Schilderkunst
Verloren
Zonnebril verloren Zilvergrijze horloge verloren
Antiek en kunst
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 25 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie