Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

24 coronapatiënten in ziekenhuis

Vrijdag 26 november 2021
24 coronapatiënten in ziekenhuis
Momenteel zijn er 24 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 4 op intensieve zorg. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er twee patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Beringen - Buitenexpo ‘Beringen in beeld & woord’
  • Di 23/06 Beringen - Wegdek omhoog op Beringerbaan
  • Di 23/06 Beringen - Verschillende hittemaatregelen
  • Di 23/06 Pelt - Erwin Smids Europees kampioen kajakmarathon
  • Di 23/06 Lommel - Rubin Seigers wordt teammanager bij Lommel SK
Zoekertjes
Aangeboden
Kaarsstolp met kaars 2 rotan krukken met kussen Schilderij olieverf, nieuw. Langlaufski's met Stokken
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Delhaize stickers Win een luchtzuiveraar TWV 135,-
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Computers en toebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 24 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie