Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

24 coronapatiënten in ziekenhuis

Vrijdag 26 november 2021
24 coronapatiënten in ziekenhuis
Momenteel zijn er 24 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 4 op intensieve zorg. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er twee patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Beringen - Nieuwe erfgoedwandeling in Beverlo
  • Vr 26/06 Peer - OKRA Peer Centrum geniet van fietsdriedaagse
  • Vr 26/06 Beringen - Zomers ontbijt bij Okra Paal
  • Vr 26/06 Pelt - Tropische sfeer op meezingconcert Samana
  • Vr 26/06 Beringen - Belgian Bowl in Mijnstadion
Zoekertjes
Aangeboden
Bloembakken Volledige keuken 1pers slaapkamer +2bordeau zeteltje Fotolijst 7 foto's in hout
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Weiland Muliplex
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Jobs
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 24 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie