Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

25 coronapatiënten in het ziekenhuis

Dinsdag 25 januari 2022
25 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 25 patiënten met COVID-19 opgenomen, één minder dan gisteren. Twee van hen, evenveel als gisteren, worden verpleegd op intensieve zorg. Er zijn twee patiënten met een vermoeden van COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Hamont-Achel - Rustige gemeenteraad in een koele raadszaal
  • Vr 26/06 Beringen - Nieuwe erfgoedwandeling in Beverlo
  • Vr 26/06 Peer - OKRA Peer Centrum geniet van fietsdriedaagse
  • Vr 26/06 Beringen - Zomers ontbijt bij Okra Paal
  • Vr 26/06 Pelt - Tropische sfeer op meezingconcert Samana
Zoekertjes
Aangeboden
Boekenrek met boeken Luchtbevochtiger/airco 2 Fischer-Price Walkie- Talkie's Floris van Bommel schoenen.
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Onderhoud tuin 1x/maand-20 tot 50 Schilderkunst
Verloren
Zonnebril verloren Zilvergrijze horloge verloren
Verzamelen (zegels, munten)
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 25 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie