Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

26 coronapatiënten in het ziekenhuis

Woensdag 8 december 2021
26 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen lagen er 26 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis in Pelt. Dat zijn er twee minder dan gisteren. Vier van hen werden verpleegd op de afdeling intensieve zorgen. Er is 1 patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Do 25/06 Herken jij het spreekwoord? (14)
  • Do 25/06 Peer - Sint-janskruid kleurt het Molhem geel
  • Do 25/06 Hamont-Achel - Concert in de koelte in Sint-Laurentiuskerk
  • Do 25/06 Beringen - Lutgart krijgt mooi geschenk
  • Do 25/06 Beringen - Diploma-uitreiking Westakker
Zoekertjes
Aangeboden
Klimschoenen Decathlon Kuipzetel Antieke spiegel in massief hout. Badlift
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Dringend auto's gezocht! Ook opzoek naar gezonde lucht ?
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Tickets en toegangskaartjes
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 26 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie