Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

26 coronapatiënten in het ziekenhuis

Woensdag 8 december 2021
26 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen lagen er 26 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis in Pelt. Dat zijn er twee minder dan gisteren. Vier van hen werden verpleegd op de afdeling intensieve zorgen. Er is 1 patiënt met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Woningprijzen in eerste kwartaal 2026
  • Ma 22/06 Leopoldsburg - Infodag Jeugdacademie
  • Ma 22/06 Beringen - Ai, ai, wat was dat!
  • Ma 22/06 Beringen - Opendeur bij Madam Salopet
  • Ma 22/06 Peer - Rode Duivels laten Peer opnieuw op hun honger
Zoekertjes
Aangeboden
Zwart toilet zak Luchtreiniger Vijf eeuwen bouwgeschiedenis van de Tuinset
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Muliplex Gezocht: make-up & haar helden!
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Fotografie
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 26 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie