Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

26 patiënten met Covid-19 in ziekenhuis

Dinsdag 23 november 2021
26 patiënten met Covid-19 in ziekenhuis
Vanmorgen lagen er 26 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis in Pelt. Op de afdeling intensieve zorgen werden 6 van hen verpleegd.
Ook in de afdeling Revalidatie & MS zijn er inmiddels 2 Covid-19-patiënten. Bij nog twee andere patiënten is er een vermoeden van COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 854 faillissementen in mei
  • Wo 24/06 Lommel - Alle Lommelse kinderen gratis naar Kidsrun
  • Wo 24/06 Hechtel-Eksel - 75 jaar het hart van de buurtschap
  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Woonzorgcentrum en financiën op gemeenteraad
  • Di 23/06 Beringen - Buitenexpo ‘Beringen in beeld & woord’
Zoekertjes
Aangeboden
Salon in leer Licor de café Fietsbanden Allen & Heath DLive C2500
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Wandelmaatje Ook opzoek naar gezonde lucht ?
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Fotografie
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 26 patiënten met Covid-19 in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie