Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
27 coronapatiënten in het ziekenhuis
Woensdag 26 januari 2022
Vanmorgen waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis
27 patiënten met COVID-19
opgenomen, twee meer dan gisteren. Twee van hen, evenveel als gisteren, worden verpleegd op intensieve zorg. Er zijn twee patiënten met een vermoeden van COVID-19.
Het recentste nieuws
Do 25/06
Oudsbergen
- Hou het hoofd koel tijdens de hittegolf
Do 25/06
Centrumparking nog gebruiksvriendelijker
Do 25/06
Bocholt
- Schutterij Sint-Joris grossiert in ereprijzen
Do 25/06
Hamont-Achel
- Toen de abt De Zaren opende
Do 25/06
Lommel
- Zomer vol beiaardklanken in Lommel
Zoekertjes
Aangeboden
3 grote schotels keramiek
Opplooibaar reisbedje
Afwasmachine
Medion LCD TV
Gezocht
Onderhoud tuin 1x/maand-20 tot 50
Schilderkunst
Verloren
Zonnebril verloren
Gouden armbandje
Dieren en toebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
27 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top