Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

27 coronapatiënten in het ziekenhuis

Woensdag 26 januari 2022
27 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 27 patiënten met COVID-19 opgenomen, twee meer dan gisteren. Twee van hen, evenveel als gisteren, worden verpleegd op intensieve zorg. Er zijn twee patiënten met een vermoeden van COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Lommel - Woensdag laatste infosessie kinderopvang
  • Di 23/06 Leopoldsburg - Lutgarde Loeners overleden
  • Di 23/06 Hechtel-Eksel - Ramen open, want de hitte komt eraan
  • Di 23/06 Gratis verdelging Aziatische hoornaar in Bree
  • Di 23/06 Bocholt - Bocholt betaalt mee aan je abonnement bij De Lijn
Zoekertjes
Aangeboden
Beeldje dame met hoedje Glazen tafel Lampadair 4 x Ontbijt Service
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Stelling Tegels buiten
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Verzamelen (zegels, munten)
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 27 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie