Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
27 coronapatiënten in het ziekenhuis
Woensdag 26 januari 2022
Vanmorgen waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis
27 patiënten met COVID-19
opgenomen, twee meer dan gisteren. Twee van hen, evenveel als gisteren, worden verpleegd op intensieve zorg. Er zijn twee patiënten met een vermoeden van COVID-19.
Het recentste nieuws
Do 25/06
Melding van de politie - 25 juni '26
Do 25/06
Lommel
- Limburg.net start afvalophaling vroeger door hitte
Do 25/06
Hechtel-Eksel
- Hitte zet streep door sportweekend
Do 25/06
Opening 3X3 Home Court afgelast door hitte
Do 25/06
Beringen
- Margriet Custers overleden
Zoekertjes
Aangeboden
Lederen zetel
Keukentafel
Sennheiser ew 100 g3 package
Tuinparaplu 3.5x3 m
Gezocht
Weiland
Speciale Duvelglazen
Verloren
Zonnebril verloren
Zilvergrijze horloge verloren
Computers en toebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
27 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top