Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

27 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 9 december 2021
27 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen lagen er 27 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis, één meer dan gisteren. Vier van hen verbleven op intensieve zorg. Er zijn twee patiënten met een vermoeden van COVID-19.
In Noorderhart Revalidatie & MS wordt er één patiënt met Covid-19 verpleegd.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Beringen - Laadstation pas tegen eind augustus terug open
  • Di 23/06 Beringen - Ontgravingen begraafplaats Paal
  • Di 23/06 Pelt - WICO Juniorcampus zet in op talent en uitdaging
  • Di 23/06 Peer - Bliksemlicht show boven Grote-Brogel
  • Di 23/06 Pelt - Creatieve aanpak van valpreventie bekroond
Zoekertjes
Aangeboden
Ampère meters Boeken Fietsbanden Appartement zeezicht middelkerke
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: zitmaaiers,quads,brommers, Personeel in de verkoop gezocht
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Elektrische apparaten
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 27 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie