Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

27 coronapatiënten in Mariaziekenhuis

Donderdag 18 november 2021
27 coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Vanmorgen waren er 27 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 5 op intensieve zorg. Er was 1 patiënt met vermoeden van COVID-19 opgenomen.
In Nederland verwacht de Universiteit van Wageningen dat men in dat land afstevent op "code zwart", wat betekent dat straks patiënten, die nog maar een kleine kans hebben op overleving, niet meer op de intensive care terecht kunnen.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Pelt - Mia Goossens overleden
  • Vr 26/06 Wegdekschade door hitte
  • Vr 26/06 Oudsbergen - Gezellig nagenieten van Feest in 't Park
  • Vr 26/06 Pelt - Helibel houdt KinjerOLS-sfeer levend
  • Vr 26/06 Pelt - Zaterdagmarkt gaat door, maar in afgeslankte vorm
Zoekertjes
Aangeboden
Omafiets Fotolijst 7 foto's in hout Skihelm AudioNova batterij hoorapparaat
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Tegels buiten Wandelmaatje
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
GSM en telecom
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 27 coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie