Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

30 coronapatiënten in ziekenhuis

Dinsdag 14 december 2021
30 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 30 patiënten met COVID-19 opgenomen. Vijf van hen lagen op intensieve. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Lommel - Alle Lommelse kinderen gratis naar Kidsrun
  • Wo 24/06 Hechtel-Eksel - 75 jaar het hart van de buurtschap
  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Woonzorgcentrum en financiën op gemeenteraad
  • Di 23/06 Beringen - Buitenexpo ‘Beringen in beeld & woord’
  • Di 23/06 Beringen - Wegdek omhoog op Beringerbaan
Zoekertjes
Aangeboden
Flexibele electro PVC buis 16mm dik Kinderboekentas Oldtimer Golf 2 'Carat' 1986 Houten tafel met 6 lederen stoelen
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Schilderkunst Vloertegels
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Fotografie
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 30 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie