Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

30% groene energie voor het gemeentehuis

Maandag 29 oktober 2007
Het provinciehuis en de Limburgse gemeentehuizen krijgen vanaf volgend jaar voor 30% groene energie. Dat staat in het nieuwe elektriciteitscontract dat de provincie afsloot met energieleverancier SPE-Luminus. Met de overeenkomst overtreft Limburg nu al de Europese energiedoelstellingen die pas in 2020 gelden. Helaas geldt de overeenkomst niet voorde huishoudens. Er is namelijk niet genoeg groene energie beschikbaar... Luminus haalt die vooral uit windturbines, zoals er in het Kristalpark in Lommel staan. Begin volgend jaar lanceert de provincie ook een campagne om alle Limburgers ertoe aan te zetten, energie te besparen en zoveel mogelijk te investeren in zonne-energievoorzieningen.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Peer - Rode Duivels laten Peer opnieuw op hun honger
  • Ma 22/06 Oudsbergen - Nieuwe WiL-buurt klaar in Opglabbeek
  • Ma 22/06 Pelt - OKRA Grote Heide fietste door de bomen
  • Ma 22/06 Adam en Eva int paradiês
  • Ma 22/06 Hamont-Achel - Jonge stem roept op tot vrede tijdens herdenking
Zoekertjes
Aangeboden
Fietstoel yepp zwart( large) Elektrische rolstoel Kinderwagen Joolz Avid S6L - 16C Set
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
E-step huren Schilderkunst
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Jobs
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 30% groene energie voor het gemeentehuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie