Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

34 coronapatiënten in het ziekenhuis

Dinsdag 8 februari 2022
34 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen werden er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 34 patiënten met COVID-19 verpleegd, evenveel als gisteren. Vier van hen, evenveel als gisteren, verbleven op intensieve zorg. Er is één patiënt - één minder dan gisteren - met een vermoeden van COVID-19.
In Noorderhart Revalidatie&MS waren er vanmorgen 16 patiënten met COVID-19, vier meer dan gisteren.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Beringen - Sporenmarkt
  • Wo 24/06 Beringen - Het hoofd koel houden!
  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Lek bij Vanreusel snacks
  • Wo 24/06 Pelt - Pelter Challenge past programma aan wegens hitte
  • Wo 24/06 Pelt - Kannet Pelt genoot van zomerse fietstocht
Zoekertjes
Aangeboden
Muziek en film rekje Elektrische deken Eetlepeltjes en fopspeenzakje Puzzel Jan van Haasteren
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Schilderkunst Onderhoud tuin 1x/maand-20 tot 50
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Jobs
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 34 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie