Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

34 coronapatiënten in het ziekenhuis

Dinsdag 8 februari 2022
34 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen werden er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 34 patiënten met COVID-19 verpleegd, evenveel als gisteren. Vier van hen, evenveel als gisteren, verbleven op intensieve zorg. Er is één patiënt - één minder dan gisteren - met een vermoeden van COVID-19.
In Noorderhart Revalidatie&MS waren er vanmorgen 16 patiënten met COVID-19, vier meer dan gisteren.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Hamont-Achel - Rustige gemeenteraad in een koele raadszaal
  • Vr 26/06 Beringen - Nieuwe erfgoedwandeling in Beverlo
  • Vr 26/06 Peer - OKRA Peer Centrum geniet van fietsdriedaagse
  • Vr 26/06 Beringen - Zomers ontbijt bij Okra Paal
  • Vr 26/06 Pelt - Tropische sfeer op meezingconcert Samana
Zoekertjes
Aangeboden
Wollen jasje 4 nieuwe onderzetborden Jean Couzon Muziek en film rekje Lp muziek
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Speciale Duvelglazen Postzegels
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Vakantie
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 34 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie