Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

36 coronapatiënten in het ziekenhuis

Woensdag 16 februari 2022
36 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 36 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis opgenomen, waarvan twee op intensieve zorg. Er zijn 4 patiënten met een vermoeden van COVID-19.
In Noorderhart Revalidatie & MS waren er 8 patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Peer - Rode Duivels laten Peer opnieuw op hun honger
  • Ma 22/06 Oudsbergen - Nieuwe WiL-buurt klaar in Opglabbeek
  • Ma 22/06 Pelt - OKRA Grote Heide fietste door de bomen
  • Ma 22/06 Adam en Eva int paradiês
  • Ma 22/06 Hamont-Achel - Jonge stem roept op tot vrede tijdens herdenking
Zoekertjes
Aangeboden
Graszoden Konijn Wilgenschutting Heren skibroek
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Dringend auto's gezocht! Vloertegels
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Autotoebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 36 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie