Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

37 coronapatiënten in het ziekenhuis

Woensdag 9 februari 2022
37 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 37 patiënten - drie meer dan gisteren - met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis in Pelt. Vijf van hen - één meer dan gisteren - werden verpleegd op intensieve zorg. Er zijn twee patiënten met een vermoeden van COVID-19.
Er zijn 16 patiënten met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS. Dat zijn er evenveel als gisteren.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Pelt - Mia Goossens overleden
  • Vr 26/06 Wegdekschade door hitte
  • Vr 26/06 Oudsbergen - Gezellig nagenieten van Feest in 't Park
  • Vr 26/06 Pelt - Helibel houdt KinjerOLS-sfeer levend
  • Vr 26/06 Pelt - Zaterdagmarkt gaat door, maar in afgeslankte vorm
Zoekertjes
Aangeboden
Thule Motion XL 800 Dakkoffer Lamellen Kandelaar Wasbak
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Wandelmaatje Lp's gezocht
Verloren
Zonnebril verloren Zilvergrijze horloge verloren
Auto's en voertuigen
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 37 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie