Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

37 coronapatiënten in het ziekenhuis

Woensdag 9 februari 2022
37 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 37 patiënten - drie meer dan gisteren - met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis in Pelt. Vijf van hen - één meer dan gisteren - werden verpleegd op intensieve zorg. Er zijn twee patiënten met een vermoeden van COVID-19.
Er zijn 16 patiënten met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS. Dat zijn er evenveel als gisteren.

Het recentste nieuws

  • Do 25/06 Melding van de politie - 25 juni '26
  • Do 25/06 Lommel - Limburg.net start afvalophaling vroeger door hitte
  • Do 25/06 Hechtel-Eksel - Hitte zet streep door sportweekend
  • Do 25/06 Opening 3X3 Home Court afgelast door hitte
  • Do 25/06 Beringen - Margriet Custers overleden
Zoekertjes
Aangeboden
Elektrische Kookplaat - dubbel Fopspeentjes Nûby -6m Werkplaatshandboek Houten tafel met 6 lederen stoelen
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Tegels buiten Stelling
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Zonnebril verloren
Immo (te koop, te huur)
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 37 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie