Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

37 coronapatiënten in het ziekenhuis

Woensdag 9 februari 2022
37 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 37 patiënten - drie meer dan gisteren - met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis in Pelt. Vijf van hen - één meer dan gisteren - werden verpleegd op intensieve zorg. Er zijn twee patiënten met een vermoeden van COVID-19.
Er zijn 16 patiënten met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS. Dat zijn er evenveel als gisteren.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Leopoldsburg - Germana Vekemans overleden
  • Di 23/06 Beringen - Marianna Mlynarczyk overleden
  • Di 23/06 Beringen - Rudi Sas overleden
  • Di 23/06 Beringen - Ief zoekt verhalen en slijpt uw mes in ruil
  • Di 23/06 Beringen - Extra maatregelen tegen hitte op KIA D-MAX
Zoekertjes
Aangeboden
Open schoentje Raamposter jongen Ree kop met wapenrek Fiets batterij + 2 laders
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Dringend auto's gezocht! Gezocht: zitmaaiers,quads,brommers,
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Keuken
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 37 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie