Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

37 coronapatiënten in het ziekenhuis

Woensdag 9 februari 2022
37 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 37 patiënten - drie meer dan gisteren - met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis in Pelt. Vijf van hen - één meer dan gisteren - werden verpleegd op intensieve zorg. Er zijn twee patiënten met een vermoeden van COVID-19.
Er zijn 16 patiënten met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS. Dat zijn er evenveel als gisteren.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Lommel - Dieven roven roetfilters van frituurwagens
  • Wo 24/06 Lène Van Gompel overleden
  • Wo 24/06 Oudsbergen - Werken op ring van Bree: omleiding via Wijshagen
  • Wo 24/06 Leopoldsburg - Basisschool De Heppening dicht door hitte
  • Wo 24/06 Melding van de politie - 24 juni '26
Zoekertjes
Aangeboden
Chinees damspel Autoradio, cd, mp3 speler JVC Pizzaoven Lp muziek
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Tegels buiten Personeel in de verkoop gezocht
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Beauty en gezondheid
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 37 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie