Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

37 coronapatiënten in het ziekenhuis

Woensdag 9 februari 2022
37 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 37 patiënten - drie meer dan gisteren - met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis in Pelt. Vijf van hen - één meer dan gisteren - werden verpleegd op intensieve zorg. Er zijn twee patiënten met een vermoeden van COVID-19.
Er zijn 16 patiënten met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS. Dat zijn er evenveel als gisteren.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Bocholt - Bocholtenaren krijgen warme oproep
  • Wo 24/06 Lommel - Beperkte woensdagmarkt door hitte
  • Wo 24/06 Oudsbergen - Jan Schoofs overleden
  • Wo 24/06 Pelt - Samana sloot voorjaar af met kiennamiddag
  • Wo 24/06 Recept voor een betere wereld
Zoekertjes
Aangeboden
Kinderslaapzak Thrillers Soundcraft Vi3000 Set Wollen jasje
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Airco E-step huren
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Meubels en inrichting
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 37 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie