Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

43 coronapatiënten in het ziekenhuis

Maandag 21 februari 2022
43 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 43 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis; dat zijn er twee meer dan vrijdag. Twee van hen, evenveel als vrijdag, lagen op intensieve zorg. Er waren vier patiënten met COVID-19 in Noorderhart Revalidatie & MS.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Lommel - Alle Lommelse kinderen gratis naar Kidsrun
  • Wo 24/06 Hechtel-Eksel - 75 jaar het hart van de buurtschap
  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Woonzorgcentrum en financiën op gemeenteraad
  • Di 23/06 Beringen - Buitenexpo ‘Beringen in beeld & woord’
  • Di 23/06 Beringen - Wegdek omhoog op Beringerbaan
Zoekertjes
Aangeboden
Speelgoed paardjes Damesjassen 48/50 Houten eend, hoogte 25 cm Velgen
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Postzegels Vloertegels
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Sport en fitness
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 43 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie