Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Aantal coronapatiënten in ziekenhuis daalt

Dinsdag 24 november 2020
Aantal coronapatiënten in ziekenhuis daalt
In het Mariaziekenhuis is het aantal patiënten met een Covid-19-besmetting gedaald. Vanmorgen waren er dat 16; donderdag telde men er nog 26. Van die 16 worden er 8 verzorgd op de afdeling intensieve zorgen; donderdag waren er dat nog 9.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Beringen - Nieuwe erfgoedwandeling in Beverlo
  • Vr 26/06 Peer - OKRA Peer Centrum geniet van fietsdriedaagse
  • Vr 26/06 Beringen - Zomers ontbijt bij Okra Paal
  • Vr 26/06 Pelt - Tropische sfeer op meezingconcert Samana
  • Vr 26/06 Beringen - Belgian Bowl in Mijnstadion
Zoekertjes
Aangeboden
Luchtbevochtiger/airco Tas voor o.a. laptop Boeken Bekers.
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Weiland E-step huren
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Fotografie
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Aantal coronapatiënten in ziekenhuis daalt
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie