Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Aantal coronapatiënten in ziekenhuis daalt

Dinsdag 24 november 2020
Aantal coronapatiënten in ziekenhuis daalt
In het Mariaziekenhuis is het aantal patiënten met een Covid-19-besmetting gedaald. Vanmorgen waren er dat 16; donderdag telde men er nog 26. Van die 16 worden er 8 verzorgd op de afdeling intensieve zorgen; donderdag waren er dat nog 9.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Beringen - 16 rijbewijzen ingetrokken
  • Ma 22/06 Beringen - Videoverslag WK BEL-IRA
  • Ma 22/06 Lommel - Sabrina Lavreysen overleden
  • Ma 22/06 Hechtel-Eksel - Madeleine Agten overleden
  • Ma 22/06 Hechtel-Eksel - Rosa Geuens overleden
Zoekertjes
Aangeboden
Eetkamer tafel Snijplank Elektrische deken Gezelschapsspel
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Delhaize stickers Onderhoud tuin 1x/maand-20 tot 50
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Antiek en kunst
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Aantal coronapatiënten in ziekenhuis daalt
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie