Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Aantal coronapatiënten in ziekenhuis weer stijgend

Vrijdag 27 november 2020
Aantal coronapatiënten in ziekenhuis weer stijgend
Na enkele dagen daling is het aantal coronapatiënten dat in het Mariaziekenhuis in Pelt is opgenomen, weer aan het stijgen. Vanmorgen waren er 20 patiënten met Covid-19 opgenomen; woensdag waren er dat nog 17, gisteren 19. Op de intensieve afdeling liggen nu nog 7 patiënten die een Covid-19-besmetting hebben opgelopen.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Lek bij Vanreusel snacks
  • Wo 24/06 Pelt - Pelter Challenge past programma aan wegens hitte
  • Wo 24/06 Pelt - Kannet Pelt genoot van zomerse fietstocht
  • Wo 24/06 Peer - Peer neemt extra maatregelen tegen de hitte
  • Wo 24/06 Lommel - Dieven roven roetfilters van frituurwagens
Zoekertjes
Aangeboden
Kassieke gitaar Tilta hangreep sony a7 Rustieke wandklok Tijdschriften Proeven
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Ook opzoek naar gezonde lucht ? Muliplex
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Auto's en voertuigen
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Aantal coronapatiënten in ziekenhuis weer stijgend
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie