Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Aantal coronapatiënten stijgt weer

Dinsdag 2 november 2021
Aantal coronapatiënten stijgt weer
Vanmiddag waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 19 patiënten met COVID-19, waarvan drie op intensieve zorg. Dat is bijna dubbel zoveel als vrijdag. Het besmettingscijfer in de Eerstelijnszone Noord-Limburg ligt nu bijna 50% hoger dan de piek in oktober 2020. Het blijft dus belangrijk om de persoonlijke contacten te beperken: door bijvoorbeeld te telewerken, een mondmasker te dragen indien u toch naar de winkel moet en zeker niet op bezoek te gaan bij ouderen en andere risicopersonen.  

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Lommel - Woensdag laatste infosessie kinderopvang
  • Di 23/06 Leopoldsburg - Lutgarde Loeners overleden
  • Di 23/06 Hechtel-Eksel - Ramen open, want de hitte komt eraan
  • Di 23/06 Gratis verdelging Aziatische hoornaar in Bree
  • Di 23/06 Bocholt - Bocholt betaalt mee aan je abonnement bij De Lijn
Zoekertjes
Aangeboden
Buggy Cd's naar keuze Afwasmachine Schilderij rozen olieverf
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: zitmaaiers,quads,brommers, Geboortekaartjes
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Muziek en instrumenten
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Aantal coronapatiënten stijgt weer
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie