Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Campagne 'Hoe is 't ?' van start

Vrijdag 13 september 2024
Naar aanleiding van de tiendaagse van de Geestelijke Gezondheid organiseert de Eerstelijnszone Noord-Limburg, samen met Bocholt, Hamont-Achel, Hechtel-Eksel, Lommel, Peer en Pelt de campagne 'Hoe is ’t?'. Daarbij worden activiteiten georganiseerd die inwoners moeten helpen om een veerkrachtig(er) persoon te worden en te blijven.  

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Lommel - Alle Lommelse kinderen gratis naar Kidsrun
  • Wo 24/06 Hechtel-Eksel - 75 jaar het hart van de buurtschap
  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Woonzorgcentrum en financiën op gemeenteraad
  • Di 23/06 Beringen - Buitenexpo ‘Beringen in beeld & woord’
  • Di 23/06 Beringen - Wegdek omhoog op Beringerbaan
Zoekertjes
Aangeboden
Droowsieder Wii Guitar Hero - World Tour - Nint Chinese gemberpot Tuin
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Dringend auto's gezocht! Schilderkunst
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Brommers en scooters
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Campagne 'Hoe is 't ?' van start
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie