Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Campagne: Stop agressie

Dinsdag 13 december 2022
Campagne: Stop agressie
De Lijn lanceerde vandaag een campagne tegen agressie. 
"De voorbije tijd maakten wij bij De Lijn een aantal zware agressiegevallen mee, zowel gericht tegen De Lijn-chauffeurs, chauffeurs van onze partners-exploitanten, als tegen controleurs. Die stijgende agressie is ook een maatschappelijk fenomeen. Vanuit De Lijn en onze partners willen we vandaag echter een duidelijk signaal geven: elk agressiegeval is er een te veel. Daarom trekken wij samen vandaag de lijn: tot hier en niet verder. Van onze medewerkers blijf je af!", zegt minister van Mobiliteit Lydia Peeters. 
Het aantal agressiegevallen ten opzichte van chauffeurs van De Lijn, van partners-exploitanten en controleurs steeg met een stevige 22 % in 2022 (cijfers tot en met november) ten opzichte van het jaar 2021. Maar liefst 2 250 keer onderging een medewerker van De Lijn of een exploitant fysieke of verbale agressie.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Peer - Rode Duivels laten Peer opnieuw op hun honger
  • Ma 22/06 Oudsbergen - Nieuwe WiL-buurt klaar in Opglabbeek
  • Ma 22/06 Pelt - OKRA Grote Heide fietste door de bomen
  • Ma 22/06 Adam en Eva int paradiês
  • Ma 22/06 Hamont-Achel - Jonge stem roept op tot vrede tijdens herdenking
Zoekertjes
Aangeboden
Boekenkast zonder boeken. Bladzuiger Tafellamp hoogte = 66 cm Vibratie voetmassage apparaat
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: naaihelden! Munten gezocht
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Games en gameconsoles
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Campagne: Stop agressie
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie