Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Dertiger dumpt drugsafval

Donderdag 21 september 2023
Dertiger dumpt drugsafval
Een dertiger uit Mol moest zich voor de rechter verantwoorden voor het dumpen van chemisch drugsafval in Bocholt, Hechtel-Eksel, Hamont-Achel en Peer. Het Openbaar ministerie vorderde 3 jaar cel en een boete van 8.000 euro maar stelde geen bezwaar te hebben tegen een uitstel gekoppeld aan voorwaarden. Op 19 oktober kent de man zijn straf. (PG)

Het recentste nieuws

  • Ma 8/06 Leopoldsburg - Chris Vande Kerckhove overleden
  • Ma 8/06 Beringen - 10 jaar Dance4Life Paal
  • Ma 8/06 Pelt - Warme sfeer op buurtfeest Kruisboogstraat
  • Ma 8/06 Lommel - Davidsfonds Lommel bezocht historisch Dordrecht
  • Ma 8/06 Pelt - SACN blinkt uit op Limburgs kampioenschap polsstok
Zoekertjes
Aangeboden
EAW LA 325 und LA 128Z Puzzel Jan van Haasteren Boormachine Te Koop: TC Helicon Voiceworks
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Amusement tijdens ledenfeest Wandelmaatje
Verloren
Portefeuille Zilvergrijze horloge verloren
Antiek en kunst
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Dertiger dumpt drugsafval
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie