Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Dief uit Peer bekent inbraak bij bandencentrale

Donderdag 5 juli 2018
Vandaag omstreeks 08u30 werd de lokale politie Beringen/Ham/Tessenderlo in kennis gesteld van een inbraak die de voorbije nacht werd gepleegd in een bandencentrale te Ham. Hierbij werd de etalageruit van de bandencentrale ingeslagen en 8 autovelgen gestolen t.w.v. 1200 euro. De nodige vaststellingen werden verricht. Verder onderzoek leidde de lokale politie naar een 33-jarige verdachte uit Peer waar een voertuig met hierin de gestolen velgen werd aangetroffen. De betrokkene werd gearresteerd en verhoord. Hij bekende de feiten. Het voor de feiten gebruikte voertuig werd gerechtelijk in beslag genomen.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Bocholt - Bocholtenaren krijgen warme oproep
  • Wo 24/06 Lommel - Beperkte woensdagmarkt door hitte
  • Wo 24/06 Oudsbergen - Jan Schoofs overleden
  • Wo 24/06 Pelt - Samana sloot voorjaar af met kiennamiddag
  • Wo 24/06 Recept voor een betere wereld
Zoekertjes
Aangeboden
Antieke radio Plafondspotten Konijn Piano zonder stoeltje
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Stelling Muliplex
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Immo (te koop, te huur)
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Dief uit Peer bekent inbraak bij bandencentrale
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie