Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Drie COVID-19 patiënten in Noorderhart

Maandag 6 september 2021
Momenteel zijn er drie COVID-19 patiënten opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis. Eén van hen verblijft op intensieve zorgen. Dat maakte het ziekenhuis vanmiddag bekend.

Het recentste nieuws

  • Do 25/06 Bisdom: stel kerken open voor verkoeling
  • Do 25/06 Pelt - Meerjarenplan zorgt voor stevig debat
  • Do 25/06 Melding van de politie - 25 juni '26
  • Do 25/06 Lommel - Limburg.net start afvalophaling vroeger door hitte
  • Do 25/06 Hechtel-Eksel - Hitte zet streep door sportweekend
Zoekertjes
Aangeboden
Tafel hoogte 75 cm Lommel Om te dienen als museum hety Hoge barkruk riet met kussens Opblaasbaar zwembadje
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Munten gezocht Ook opzoek naar gezonde lucht ?
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Computers en toebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Drie COVID-19 patiënten in Noorderhart
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie