Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
Drie COVID-19 patiënten in Noorderhart
Maandag 6 september 2021
Momenteel zijn er drie COVID-19 patiënten opgenomen in het
Noorderhart Mariaziekenhuis
. Eén van hen verblijft op intensieve zorgen. Dat maakte het ziekenhuis vanmiddag bekend.
Het recentste nieuws
Do 25/06
Bisdom: stel kerken open voor verkoeling
Do 25/06
Pelt
- Meerjarenplan zorgt voor stevig debat
Do 25/06
Melding van de politie - 25 juni '26
Do 25/06
Lommel
- Limburg.net start afvalophaling vroeger door hitte
Do 25/06
Hechtel-Eksel
- Hitte zet streep door sportweekend
Zoekertjes
Aangeboden
Tafel hoogte 75 cm
Lommel Om te dienen als museum hety
Hoge barkruk riet met kussens
Opblaasbaar zwembadje
Gezocht
Munten gezocht
Ook opzoek naar gezonde lucht ?
Verloren
Gouden armbandje
Zonnebril verloren
Computers en toebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
Drie COVID-19 patiënten in Noorderhart
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top