Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

'Duitsers willen reactivering IJzeren Rijn'

Vrijdag 24 januari 2014
De regering van de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen heeft de reactivering van de IJzeren Rijn bovenaan de politieke agenda geplaatst. Dat zegt de Kamer van Koophandel in Hasselt vernomen te hebben van de collega’s in Aken. Minister van transport Michael Groschek zou de reactivering met hoogste prioriteit opgenomen hebben in het ‘Bundesverkehrswegeplan’, het mobiliteitsplan voor de deelstaat.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Lommel - Alle Lommelse kinderen gratis naar Kidsrun
  • Wo 24/06 Hechtel-Eksel - 75 jaar het hart van de buurtschap
  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Woonzorgcentrum en financiën op gemeenteraad
  • Di 23/06 Beringen - Buitenexpo ‘Beringen in beeld & woord’
  • Di 23/06 Beringen - Wegdek omhoog op Beringerbaan
Zoekertjes
Aangeboden
Zaadplantjes van palmbomenl Droowsieder Muziek en film rekje Eenden
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Postzegels Duvel glazen waarop 'Duvel' staat
Verloren
Zonnebril verloren Zilvergrijze horloge verloren
Fotografie
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 'Duitsers willen reactivering IJzeren Rijn'
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie