Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Eerste corona-overlijden in Mariaziekenhuis

Maandag 23 maart 2020
In het Mariaziekenhuis in Pelt is gisteravond de eerste coronapatiënt overleden. Momenteel liggen er nog 16 besmette patiënten in het ziekenhuis, van wie er één op de afdeling intensieve zorgen wordt verpleegd. 

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Lommel - Woensdag laatste infosessie kinderopvang
  • Di 23/06 Leopoldsburg - Lutgarde Loeners overleden
  • Di 23/06 Hechtel-Eksel - Ramen open, want de hitte komt eraan
  • Di 23/06 Gratis verdelging Aziatische hoornaar in Bree
  • Di 23/06 Bocholt - Bocholt betaalt mee aan je abonnement bij De Lijn
Zoekertjes
Aangeboden
Baby- en peuterdraagzak Lamellen Velgen Powersoft X4 eth
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
E-step huren Duvel glazen waarop 'Duvel' staat
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Keuken
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Eerste corona-overlijden in Mariaziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie