Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Eerste corona-overlijden in Mariaziekenhuis

Maandag 23 maart 2020
In het Mariaziekenhuis in Pelt is gisteravond de eerste coronapatiënt overleden. Momenteel liggen er nog 16 besmette patiënten in het ziekenhuis, van wie er één op de afdeling intensieve zorgen wordt verpleegd. 

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Gerarda Timmers overleden
  • Vr 26/06 Lommel - Geen afvalophaling in Lommel 1 door code rood
  • Vr 26/06 Beringen - Een bedankje voor Ferm Tervant
  • Vr 26/06 Het weer in de zomer van 1976
  • Vr 26/06 Herkende jij het spreekwoord? (14)
Zoekertjes
Aangeboden
Staal vuilbak Brabantia zo goed . Kapelletjes in Lommel Sennheiser ew 100 g3 package Aerosleep matrasbeschermer
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Geboortekaartjes Onderhoud tuin 1x/maand-20 tot 50
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Tickets en toegangskaartjes
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Eerste corona-overlijden in Mariaziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie