Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Eerste vaccins voor personeel Mariaziekenhuis

Dinsdag 2 februari 2021
Eerste vaccins voor personeel Mariaziekenhuis
In het Mariaziekenhuis in Pelt is vandaag een deel van het zorgpersoneel ingeënt tegen het coronavirus. Het gaat om 263 personeelsleden en artsen van de spoeddienst, de dienst intensieve zorgen en de Covid-afdeling. Ze kregen het Moderna-vaccin ingespoten. De Noorderhart-campus telt in totaal een 1600-tal personeelsleden. Vanaf volgende week begint de inenting van de rest van het personeel.

Het recentste nieuws

  • Za 27/06 Hechtel-Eksel - Supportersactie levert weer twee winnaars op
  • Za 27/06 Molenstraat afgesloten door hitteschade
  • Za 27/06 Bocholt - Ovenbuur trotseert de hitte voor verse vlaaien
  • Za 27/06 Beringen - Boven de 40°
  • Za 27/06 Beringen - Wegdek omhoog door hitte
Zoekertjes
Aangeboden
MIRO bronzen plaquette 1947 Fitnis fiets voor armen en benen th Scooter Sym vs125 Koelbox met stereo
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Ook opzoek naar gezonde lucht ? E-step huren
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Autotoebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Eerste vaccins voor personeel Mariaziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie