Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

En toen werd het zwart...

Zondag 26 maart 2023
En toen werd het zwart...
De Lijn start met een campagne tegen agressie. De aanleiding is het zoveelste geval van agressie, afgelopen week in Genk. "De voorbije tijd maakten wij bij De Lijn een aantal zware agressiegevallen mee, zowel gericht tegen De Lijn-chauffeurs, chauffeurs van onze partners-exploitanten, als tegen controleurs. Die stijgende agressie is ook een maatschappelijk fenomeen. Vanuit De Lijn en onze partners willen we echter een duidelijk signaal geven: elk agressiegeval is er een te veel. Daarom trekken wij samen vandaag de lijn: tot hier en niet verder. Van onze medewerkers blijf je af!", is de boodschap. 

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Peer - Rode Duivels laten Peer opnieuw op hun honger
  • Ma 22/06 Oudsbergen - Nieuwe WiL-buurt klaar in Opglabbeek
  • Ma 22/06 Pelt - OKRA Grote Heide fietste door de bomen
  • Ma 22/06 Adam en Eva int paradiês
  • Ma 22/06 Hamont-Achel - Jonge stem roept op tot vrede tijdens herdenking
Zoekertjes
Aangeboden
Nieuwe schoenen Kinderwagen TV toestel Bestway Power Steel Oval zwembad
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: make-up & haar helden! Ook opzoek naar gezonde lucht ?
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
GSM en telecom
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » En toen werd het zwart...
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie