Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Even pauze voor de digitale meter

Dinsdag 19 januari 2021
De Vlaamse overheid heeft beslist om tot begin april 2021 geen digitale meters bij zonnepaneleneigenaars te laten plaatsen. Ze doet dat totdat de financiële compensatieregeling in de regelgeving is opgenomen en dus voor alle zonnepaneleneigenaars voldoende duidelijk is. Dat meldt Vlaams minister van Energie Zuhal Demir.
Op de website van het Vlaams Energie- en Klimaatagentschap (VEKA) werden inmiddels antwoorden gepubliceerd op de meest gestelde vragen over het arrest van het Grondwettelijk Hof over de terugdraaiende teller en de financiële compensatieregeling - in uitwerking - van de Vlaamse regering. Dit zal steeds vernieuwd worden met oog op bijkomende informatie, waaronder ook de concrete tabellen met compensatiebedragen, die later deze week zullen volgen. De website is bereikbaar via www.tellercompensatie.be.

Het recentste nieuws

  • Do 25/06 Hamont-Achel - Mia Joosten overleden
  • Do 25/06 Pelt - 36 graden: zelfs de Scoutsrally blijft stil
  • Do 25/06 Beringen - Fase 2 Bleyck Park voorgesteld
  • Do 25/06 Code Rood voor hitte
  • Do 25/06 Leopoldsburg - Charles Hollants overleden
Zoekertjes
Aangeboden
Krukken hoogte 80cm Te koop fietstoeltje bobike Hoverboard Houten staander met glazen sierkom
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Speciale Duvelglazen Delhaize stickers
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Sport en fitness
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Even pauze voor de digitale meter
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie