Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Geen 'boilerroom' op NOA Indoor

Dinsdag 16 oktober 2007
Zaterdag vindt op de Dommelhofterreinen Neerpelt Open Air Indoor plaats. Er staat weer een breed gamma aan groepen op het programma en het was de bedoeling dat er in de Boilerroom een volledig nieuw genre aan zijn trekken zou komen, maar dat laatste gaat niet door. Geen Boilerroom, dus ook geen deejays in die Boilerroom, en wel wegens de tegenvallende voorverkoop. De rest van het programma blijft ongewijzigd met groepen als Nailpin, Shameboy, the Waterboys... De tickets voor de Boilerroom worden inclusief de reservatiekosten terugbetaald. Neerpelt Open Air

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Peer - Rode Duivels laten Peer opnieuw op hun honger
  • Ma 22/06 Oudsbergen - Nieuwe WiL-buurt klaar in Opglabbeek
  • Ma 22/06 Pelt - OKRA Grote Heide fietste door de bomen
  • Ma 22/06 Adam en Eva int paradiês
  • Ma 22/06 Hamont-Achel - Jonge stem roept op tot vrede tijdens herdenking
Zoekertjes
Aangeboden
Tas voor laptop TV kast Prachtige Engelse bulldog pups besc Appartement, garage te Blankenbe
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: zitmaaiers,quads,brommers, Postzegels
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Games en gameconsoles
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Geen 'boilerroom' op NOA Indoor
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie