Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

'Geen COVID-19 patiënten meer'

Woensdag 1 juli 2020
In Noorderhart in Pelt, waarvan het Mariaziekenhuis deel uitmaakt, zijn er momenteel geen patiënten met het coronavirus meer opgenomen. Dat zei algemeen directeur prof. dr. Bernard Himpens vanmorgen tijdens een persconferentie.  Maar de voorzorgsmaatregelen blijven voorgeschreven: afstand houden, handen wassen, mondmasker dragen...

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Lek bij Vanreusel snacks
  • Wo 24/06 Pelt - Pelter Challenge past programma aan wegens hitte
  • Wo 24/06 Pelt - Kannet Pelt genoot van zomerse fietstocht
  • Wo 24/06 Peer - Peer neemt extra maatregelen tegen de hitte
  • Wo 24/06 Lommel - Dieven roven roetfilters van frituurwagens
Zoekertjes
Aangeboden
Bonbonnière pot Salontafel Kindertafeltje met 2 stoeltjes Bekers.
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Ook opzoek naar gezonde lucht ? Speciale Duvelglazen
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Sieraden en horloges
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 'Geen COVID-19 patiënten meer'
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie