Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Limburgse subsidie voor Bionerga

Donderdag 5 juli 2018
De deputatie van de provincie Limburg keurde vandaag een subsidie goed aan Bionerga, de Limburgse maatschappijdie van ons afval opnieuw energie maakt. Daarvoor bouwt ze momenteel een biostoomcentrale in Beringen. Om het teveel aan energie op te slaan, wil ze de mogelijkheid van de aanmaak van waterstof onderzoeken. Nu moet het teveel aan ‘groene energie’ (zon, wind, biostroom) nog opgeslagen worden in dure en zware batterijen. Waterstof zou een milieuvriendelijk alternatief kunnen zijn.De deputatie wil dit innoverend project een kans geven.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Lommel - Woensdag laatste infosessie kinderopvang
  • Di 23/06 Leopoldsburg - Lutgarde Loeners overleden
  • Di 23/06 Hechtel-Eksel - Ramen open, want de hitte komt eraan
  • Di 23/06 Gratis verdelging Aziatische hoornaar in Bree
  • Di 23/06 Bocholt - Bocholt betaalt mee aan je abonnement bij De Lijn
Zoekertjes
Aangeboden
Grote rollen huisvuilzakken. Verschillende heren kleren Nieuwe Puzzel van 1000 Stuks Luchtbevochtiger/airco
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Win een luchtzuiveraar TWV 135,- Onderhoud tuin 1x/maand-20 tot 50
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
GSM en telecom
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Limburgse subsidie voor Bionerga
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie