Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Met dank aan de Kiwanis

Woensdag 9 mei 2018
Met dank aan de Kiwanis
Leden van de serviceclub Kiwanis Bocholt hebben gisteren bij het Begeleidingscentrum Sint-Elisabeth in Peer twee picknicktafels en zeven zitbanken (foto boven) afgeleverd. Die waren gemaakt door de leerlingen van BBO-TIO, die bij de overhandiging aanwezig waren (foto onder). Mooie geste - en knap werk!
Met dank aan de Kiwanis

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Beringen - Laadstation pas tegen eind augustus terug open
  • Di 23/06 Beringen - Ontgravingen begraafplaats Paal
  • Di 23/06 Pelt - WICO Juniorcampus zet in op talent en uitdaging
  • Di 23/06 Peer - Bliksemlicht show boven Grote-Brogel
  • Di 23/06 Pelt - Creatieve aanpak van valpreventie bekroond
Zoekertjes
Aangeboden
Skihelm Snijplank Tapijt Appartement te huur in Knokke
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Muliplex Delhaize stickers
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Games en gameconsoles
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Met dank aan de Kiwanis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie